10 Mayıs 2017 Çarşamba

BİLİN BAKALIM BEN KİMİM?



Kış ile yaz mevsimleri arasında yaşarım.

21 Mart-22 Haziran tarihleri arasında sizlerle birlikte olurum.

Benim ziyaretinize gelmemle birlikte;

Karlar erir.

Zaman zaman yağmurlar yağar.


Yağmurlar yağdıkça su kaynakları çoğalır.

Hava gittikçe ısınmaya başlar.

Rengarenk çiçekler açar.

Kuşlar en güzel şarkılarını söyler.
Doğa Ana mutlulukla cıvıldar.

Pek çok hayvan kış uykusundan uyanır, aynı doğa gibi.

Yaz mevsimi için hazırlıklar yapılır.

Evler temizlenir.

Çitçiler tarlalarını ekmeye başlar.

Kırk ikindiler size merhaba der canı her istediğinde.

Geceler kısalırken gündüzler uzar.

Güneşin yüzünden tebessüm eksik olmaz.

Çimenler yeşerir.

Ağaçlar tomurcuklanır.

Paltolar, kabanlar, mantolar çıkarılır.

Masmavi gökyüzü ruhlara huzur verir.

Gelincik tarlalarından alamazsınız gözlerinizi, bir de kırları süsleyen papatyalardan.

İnsanlar parklara gider, bahçelere çıkar, açık havada vakit geçirmek isterler.

Gerçi polenlere alerjisi olanlar benden pek hoşlanmaz ama… Ne yapalım her güzelin bir kusuru vardır. Varsın benim kusurum da bu olsun.

Bu arada yemyeşil gözlerim, sapsarı saçlarım var.

Beyaz tenimi örten mavi bir elbise giyiyorum hemen her gün.

Bu kadar ipucu yeter de artar bile.

Hadi şimdi söyleyin, tanıdınız mı beni?



 Metin : Sibel Unur Özdemir
Fotoğraflar: İnternet
Hazırlayan: Çocuk Yazını Kulübü


NOT: Çalışmalarımız izinsiz kullanılamaz. Ancak sitemiz adresini kaynak göstererek kullanabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder